ZIΣY ΛMIΣ's ღ



PERFORMΔNCE ΔJΔM - KEMBΔLI SENYUM DΔLΔM KENΔNGΔN ♥
Hey , assalamualaikum :)

Setelah lama tak update blog aku ni ,
hari ni aku nak update .
Aku kesian dekat abang aku .
"abang aku ke?"

Okay , tak adalah ! Aku yang kira dia
sebagai abang tercinta aku .
Sebab aku tak pernah ada kasih sayang
seorang abang . Jadi , dia lah abang aku !

So , to abang Ajam jangan marah saya !
Oh , tidak . If abang tak suka . Saya pun ignore je lah ~
Act , aku nak cerita pasal performance abang Ajam !
Konsert Mania Minggu Ke-6 .

| He Really Really Did A Good Job .
Why ? Because , He Make All People In Malaysia 
Cry ! That's Why I Say He Really Really Did A 
Good Job ! Btw , You Have To Strong Abang Ajam :) |

Saya tahu , abang Ajam rindu arwah abang Wan .
Sebab dekat twitter and video yang saya tengok , abang Ajam cakap
"saya sebenarnya rindu arwah" . Okay , saya tak boleh nak
nafikan yang saya juga rindu arwah , abang Ajam .

Kalau abang Ajam saya anggap macam abang saya ,
apatah lagi arwah ! Korang berdua , memang saya gila sayang .
Hidup didunia sementara . Saya berharap agar abang Ajam tabah !
Saya selalu mendoakan kebahagian abang sekeluarga :)

This is the video , enjoy crying -


Tak , jangan cakap korang je yang menangis ,
aku pun sama . Thanks , abang Ajam .
Because you have make me cry !
ILY , LOL :D

Abang Wan , saya doakan abang Wan aman
disisi Allah Yang Maha Esa . Kitaorang disini ,
akan selalu sedekahkan Al-Fatihah untuk abang Wan !


Okay , to Abang Ajam |
Be Strong , I Know You Are The
Strong Boy In This World . If You Have Any Problem .
Tell Me . #sedia mendengar masalah abang Ajam </3 boleh ke ?

Tak payah malu-malu , semua makhluk Tuhan 
yang berada di muka bumi ini ada masalah .
Termasuk saya , so if  ada masalah cerita dekat
orang yang boleh abang Ajam percaya !

Saya pun sudi juga nak mendengar kenangan-kenangan
Abang Ajam and Abang Wan :)
Mesti sepanjang hidup korang , korang bahagia .
Yelah , abang Ajam and abang Wan rapat .

Huh , alangkah best-nya kalau saya ada abang 
perangai dia macam Arwah , hidup saya mesti gembira
tak akan pernah sedih . 

Mimpi Saya Hanya Untuk Abang Ajam .
Lots Of Love Abang Ajam
You and Arwah Are The Best People In My Life .
Forever .

Akhir Kata |

Saya Mengambil Kesempatan Ini , Untuk Kita
Sama-sama Sedekahkan Al-Fatihah
Buat Arwah Abang Wan . 
Abang Wan , We Always Love You ♥

Ikhlas Dari Hati : Nur Izzaney Bt. Rozmi ♥


|


copyright blogskin byschaaalhassan